Vabimo vas na dvodnevno izobraževanje, ki ga bo izvedel Jed Baker, Ph.D., z naslovom “Obvladovanje frustracij, tesnobe in učenje socialnih veščin pri otrocih in mladostnikih z motnjo avtističenga spektra, ADHD in drugimi oblikami težavnega vedenja“. Predavanje bo potekalo v Hotelu City Maribor**** 16. in 17. junija 2017.
Redna prijava (do 12.6.2017) | |
Za ustanove/strokovne delavce | 200,00 EUR |
Za starše in študente (s potrdilom o šolanju) | 160,00 EUR |
Cilji izobraževanja:
- Razumevanje vzrokov za pomanjkljive socialne spretnosti in težavno vedenje
- Spoznati strategije za učinkovito spoprijemanje z vedenjskimi izpadi in uspešno pisanje vedenjskih načrtov za preprečevanje frustracij in tesnobe
- Kako motivirati verbalne in neverbalne otroke in mladostnike, da se socializirajo
- Naučiti se različnih strategij za učenje in generaliziranje spretnosti
- Kako pripraviti program za nevrotipične vrstnike, kako sprejeti sošolca s posebnimi potrebami, kako zmanjšati bullying in modelirati pozitivno vedenje
1. dan
- Razumevanje težavnega vedenja vodi do učinkovite intervencije
- Strah kot najbolj pogosto čustvo za opozicijskim/kljubovalnim vedenjem pri otrocih z MAS, ADHD in različnimi učnimi težavami
- Težavno vedenje pri otrocih ustvari strah in tesnobo pri starših/skrbnikih
- Kako lahko skrbniki najprej obvladajo svojo tesnobo in šele nato otrokovo
- Razvoj ustreznega odnosa za uravnavanje težavnega vedenja: raziskave o upanju in atribucijskem stilu učiteljev in staršev
- Uravnavanje in preprečevanje težavnega vedenja
- Razvoj zaupljivega odnosa pred implementacijo vedenjskih strategij
- Krizni management: zmanjševanje izbruhov skozi preusmerjanja/pomirjanja
- Prepoznavanje 7 skupnih sprožilcev za ponavljanje težav
- Ustvarjanje načrtov za preprečevanje za vsakega izmed 7 sprožilcev, vključno s strahom pred neuspehom, strahovi in fobije, čakanje in razočaranje, izzivanje in pomanjkanje želene socialne interakcije
2. dan
- Zakaj je večina programov za učenje socialnih veščin neuspešnih! Šest ključnih komponent za učenje socialnih veščin
- Ena velikost ne ustreza vsem: dajanje prednosti ustreznim spretnostim
- Vedeti kaj storiti ne pomeni, da to tudi naredimo: Vzpostavitev motivacije za uporabo spretnosti
- Pridobitev spretnosti: strategije za učenje spretnosti na podlagi jezikovnih spretnosti
- Generalizacijske strategije: učenje in jačanje veščin v naravnem okolju
- Obvladanje spretnosti ne zagotavlja sprejetosti s strani vrstnikov: Ustvarjanje sprejemajočega vrstniškega okolja
- Merjenje napredka
- Specifične spretnosti
- Spletna varnost in spretnosti povezane proti ustrahovanju/bullying
- Sočutje
- Pogovorne spretnosti
- Igralne spretnosti
- Obvladovanje konfliktov
- Iskanje in vzdrževanje prijateljstev
- Zmenki in spolnost
- Vprašanje zaposlovanja