16. in 17. junij 2017 – Jed Baker

Vabimo vas na dvodnevno izobraževanje, ki ga bo izvedel Jed Baker, Ph.D., z naslovom “Obvladovanje frustracij, tesnobe in učenje socialnih veščin pri otrocih in mladostnikih z motnjo avtističenga spektra, ADHD in drugimi oblikami težavnega vedenja“. Predavanje bo potekalo v Hotelu City Maribor**** 16. in 17. junija 2017.

Redna prijava (do 12.6.2017)
Za ustanove/strokovne delavce 200,00 EUR
Za starše in študente (s potrdilom o šolanju) 160,00 EUR

 

Cilji izobraževanja:

  • Razumevanje vzrokov za pomanjkljive socialne spretnosti in težavno vedenje
  • Spoznati strategije za učinkovito spoprijemanje z vedenjskimi izpadi in uspešno pisanje vedenjskih načrtov za preprečevanje frustracij in tesnobe
  • Kako motivirati verbalne in neverbalne otroke in mladostnike, da se socializirajo
  • Naučiti se različnih strategij za učenje in generaliziranje spretnosti
  • Kako pripraviti program za nevrotipične vrstnike, kako sprejeti sošolca s posebnimi potrebami, kako zmanjšati bullying in modelirati pozitivno vedenje

 

 

1. dan

  • Razumevanje težavnega vedenja vodi do učinkovite intervencije
    • Strah kot najbolj pogosto čustvo za opozicijskim/kljubovalnim vedenjem pri otrocih z MAS, ADHD in različnimi učnimi težavami
    • Težavno vedenje pri otrocih ustvari strah in tesnobo pri starših/skrbnikih
    • Kako lahko skrbniki najprej obvladajo svojo tesnobo in šele nato otrokovo
    • Razvoj ustreznega odnosa za uravnavanje težavnega vedenja: raziskave o upanju in atribucijskem stilu učiteljev in staršev
  • Uravnavanje in preprečevanje težavnega vedenja
    • Razvoj zaupljivega odnosa pred implementacijo vedenjskih strategij
    • Krizni management: zmanjševanje izbruhov skozi preusmerjanja/pomirjanja
    • Prepoznavanje 7 skupnih sprožilcev za ponavljanje težav
    • Ustvarjanje načrtov za preprečevanje za vsakega izmed 7 sprožilcev, vključno s strahom pred neuspehom, strahovi in fobije, čakanje in razočaranje, izzivanje in pomanjkanje želene socialne interakcije

2. dan

  • Zakaj je večina programov za učenje socialnih veščin neuspešnih! Šest ključnih komponent za učenje socialnih veščin
    • Ena velikost ne ustreza vsem: dajanje prednosti ustreznim spretnostim
    • Vedeti kaj storiti ne pomeni, da to tudi naredimo: Vzpostavitev motivacije za uporabo spretnosti
    • Pridobitev spretnosti: strategije za učenje spretnosti na podlagi jezikovnih spretnosti
    • Generalizacijske strategije: učenje in jačanje veščin v naravnem okolju
    • Obvladanje spretnosti ne zagotavlja sprejetosti s strani vrstnikov: Ustvarjanje sprejemajočega vrstniškega okolja
    • Merjenje napredka
  • Specifične spretnosti
    • Spletna varnost in spretnosti povezane proti ustrahovanju/bullying
    • Sočutje
    • Pogovorne spretnosti
    • Igralne spretnosti
    • Obvladovanje konfliktov
    • Iskanje in vzdrževanje prijateljstev
    • Zmenki in spolnost
    • Vprašanje zaposlovanja